Články podle štítků

18. 12. 2015

Padesát otázek - část první // 50 Questions - part 1.

Ahoj :) 
       Přeju krásné ráno a doufám, že dnešek nebude příliš náročný (měla jsem psát  test z dějepisu, ale ležím doma, nemocná :/)... Asi se ptáte, proč neudělám jeden článek, ale dělím ho do několika částí. Odpověď hledejte nijak moc daleko - nechci, aby jste byli zahlceni dlouhou stránkou plnou věcí, které by vás nezaujaly (což přiznejme si, kdo si čte extrémně dlouhé články slovo od slova ... ) a taky bych mohla lézt krkem :D Avšak ať už nezdržuji (a neunavuji :) ) - pojďme se mrknout na nějaká "pikantní" fakta o mne 3:)

1. Byl/a jsi po někom pojmenovaná?

Ano i ne :D - maminka nás chtěla mít pojmenované po archandělích - starší bratr Michael, já Gabriela a mladší brácha měl být Rafael (ale táta byl jiného názoru), takže se jmenuje Jiří.

2. Kdy naposledy jsi plakal/a?

Myslím si, že je několik typů situací, kdy mám "slzení očí ve větším množství": Když mi slzí oči, protože je mám vysušené ze spaní (nežertuji, opravdu mi po spánku slzí oči :D) - což se mi stává ... poměrně často? (Nějaké vědečtější pozorování jsem nedělala :D). Když jsem šťastná (či dojatá) nějakou scénou ve filmu nebo v reálném životě, tak mám slzy na krajíčku (ano, mám city :DD). Když jsem naštvaná a hádám se s někým, tak jsou moje oči podobné skleněným baňkám.... Věřím, že víte, o čem mluvím (či spíš píšu ;))

3. Máš rád/a svůj rukopis?

Jak kdy -  když si dám na něm záležet, tak je čitelný a úkladný, avšak když se snažím ve škole zachytit všechny poznatky, která na mne padají jak krupobití, tak se to projeví i na rukopisu samotném ... Obdivuji lidi, kteří mají zápisky "tip ťop" :D

4. Jaké je tvoje oblíbené jídlo (na oběd)?

Tak nad tímhle se budu muset opravdu zamyslet ... Není to nic specifického. Poslední dobou vyhledávám jídla, po kterých budu sytá a zároveň nebudu pociťovat "ten pocit", který žaludek má po menu s minimálně čtyřmi těžkými hody a dezertem k tomu :D

5. Máš děti?

Naštěstí ne :D Ale kdybych chtěla mít v budoucnu děti, tak nejdřív kluka a pak holčičku - aby ji mohl chránit :)

6. Jsi hodně sarkastický/á? 

Sarkasmus je moje druhé jméno :D

7. Chtěla by jsi někdy zkusit bungge jump? 

Mám strach z "nejištěných" výšek - když mne třeba někdo zvedne do vzduchu nebo když potřebuju na něco dosáhnout a mám si stoupnout na stoličku (a nikdo mne nejístí) ... Brrr :O Takže na to skočit bungee jump mne nikdo nedostane ... NIKDY! :DD

8. Oblíbené cereálie?

Nesquick čokoládové kuličky ... Jiné cereálie si k snídani nedávám :D

9. Rozvažuješ si boty, když si je sundáváš?

Skoro vůbec ne - jen když mi nejdou pak nazout :D

10. Myslíš si, že jsi silný/á?

Po psychické stránce ano (jak na šířku, tak i v rukou :D) a mentálně ... možná. Nedokážu to posoudit :)

Nastal čas, abych se rozloučila .... aspoň do té doby, než napíšu další část či jiný typ článku :) Pokud se líbily otázky, můžete napsat svoje odpovědi do komentářů ... a pokud ne, tak mi tam taky můžete napsat, beru jakýkoliv názor :)
Snad se uvidíme příště :D

Gabča :*

Žádné komentáře:

Okomentovat